Friday 21 December 2007

冬至 with Popcorn

中國人話冬大過年, 咁話晒我地3個都係土生土長既香港妹, 應該做吓野既….咁我地約埋Popcorn一家去食飯預早做節過冬lu…

我地今次揀左去西環一間老字号既潮洲飯店, 咪睇我地人小小咁呀, 話晒係大時大節, 梗係要豐富D啦…我地係咁你一碟呀..我一碟呀….總共有8大碟…嘩..發發發..呢次實發喇….希望corn ba 出8個月花紅…咁我daddy mammy 就生意興隆…發發發喇…

今次既晚飯食得好開心…除左食飽仲笑到飽…Corn ba 既 gag 真係能人所不及…搞到隔鄰枱電視機都熄埋…hahaha….奶奶你下次着多件衫啦..唔係又做変色龍啦..hahaha….

希望以後做冬都有你地相陪啦…嘻嘻嘻












No comments: