Tuesday 11 December 2007

Pet Max & Xmas 燈飾 with Popcorn

Dec 1 我專登叫mammy淨係帶我一個出街街...因為我約左我個sweet heart; Popcorn 去拍拖...一於過番D二人世界....hehehe....

我地第一站就去左Pet Max...Mammy & 型奶奶諗住幫我地去掃貨...点知乜都未ready...所以佢地都幾失望...不過我同老公仔就好happy...你地睇吓就知喇...
Pet Max入口處..梗係要影張靚相先啦.

你睇我地行supermarket都要拍住拖去呀...

Honey妹呀, 你係唔係行到好攰啦? 係就我陪你上番trolley抖吓啦...

Popcorn, 你真係細心喇...你都唔好爬咁高呀...小心呀sweet heart...
老婆仔抖完又笑番啦.... 幾開心....

Honey : Popcorn, 呢度有野食呀...快D黎啦... Popcorn : Really???

成個好似supermarket咁...不過mammy話無野啱買...

我地跟住就去左影燈飾....個晚好romantic呀...D相又好靚...美中不足既係我因為一早10点幾就出左去恤髮&扮靚...所以到夜晚己經好攰...無乜点笑.....不過有Popcorn係身邊己經好滿足啦...... Thank you, Popcorn!




Last but not least, 多謝corn ba 既靚相....Thank you sooooo much....

2 comments:

Anonymous said...

HEHE...嗰日真係好開心呢,今次係禾地第一次去2個拍拖去街街,諗起都甜到入心呢^v^

Anonymous said...

haha....你地既拍拖相又sweet又浪漫呀!