Wednesday 26 December 2007

Paw Palace 1st Anniversary & Christmas Party 2007 - 朋友篇

Dec 23 係我地第一次可以堂堂正正咁入五星級hotel慶祝Christmas & celebrate the 1st Anniversary for Paw Palace. 今次真係好多謝Nicky安排今次既活動, 多謝佢地一班員工為左今次既活動連食野既時間都唔多..我地當晚玩得好開心...又有好多好多禮物收...玩遊戲時我地成張枱充份發揮團体精神..大聲為團員打氣....結果我老公仔popcorn係玩"come"既遊戲時得no.1, 忌廉玩"stay"既遊戲時得no.3, 即時為我地成張枱帶黎幾份禮物...佢地真係好叻呀....我地個個帶左D大袋去都幾乎載唔晒...真係滿載而歸呀!!

好喇而家等我帶大家重溫當日既情况先啦...


你地睇吓亜Beans坐得幾有儀態. 紅色好櫬佢呀..我件衫衫同亞Beans既一樣..Mammy話我着米色靚喎...我地仲帶佢auntie Can 送比我地既頸鍊tim...好閃呀...


呢位笑容咁甜既係Miss Barbie, 即係細契...佢着紅色都好靚呀!! Popcorn, 唔使多介紹, 大家一定識佢...Wow...佢着住件Gucci衫好型仔呀!!

Last but not least, 呢位就係Mr忌廉喇...佢好乖好靚仔架..我地坐埋一張枱..好黎張合照先






To be cont'd.....

No comments: