Friday 21 December 2007

Ready for Xmas Ball @ Regal Hotel

今個星期日係大日子, 咩樹???之唔係Paw Palace 一周年暨聖誕舞會呀..佢地會係Causeway Bay 既富豪洒店內裡既Regal Ballroom 舉行...今次係我地第一次可以堂堂正正同我地daddy mammy慶祝Christmas之餘又可以同Paw Palace慶祝開業一週年既特別時刻....係度真係要多謝Nicky小姐& Paw Palace上上下下既員工為我地狗狗安排呢個function呀...Thank you so much.....啜啜啜....

Mammy為左呢個function, 今日專登帶我地去Paw Palace做spa扮靚靚之餘仲買左好多靚靚衫衫比我地tim....依家等我向大家透露小小啦....當日仲有狗狗花生show tim....我地都凖備行行天橋架...hehehe...
你地睇吓我頭上2個ball ball幾得意....我着Yellow幾okay嗎?


Dup低頭望真D個ball ball先...Cute嗎?

Bean Bean着red好靚..佢有2個毛毛ball ball...不過我覺得似海膽多D.....hehehe....


條裙仲有legging襯埋...幾yeah...... 呢條pink colour係Bean Bean既...個小手袋好閃呀.....


我呢條係black colour....一樣咁靚...hehehe....


好喇比住咁多大家睇先...要保持神秘呀.....hahahahah... Looking so forward to this coming Sunday ar......

No comments: