Sunday 23 December 2007

Christmas Present from Popcorn

今日真係停不了的Christmas presents呀...今次有Popcorn老公仔送既禮物....有食既, 玩既仲有得着tim....真係乜都有呀...Thank you so much....kisses kisses kisses kisses....

Godiva 既chocolate......巧sweet耶...hehehe...

又有taxi, police & Post office 既專用車車...勁呀...hahahaha...


呢件波鞋好輕身又透氣...唔知我着左會唔會跑得快過劉翔呢?? hehehe...
































2 comments:

Anonymous said...

大契..多謝你送給我的Christmas gifts!我好鍾意!更多謝你帶給我地有一個愉快難忘的一日,仲玩得好開心!Big Big Thanks!!

Honeybeans said...

細契, 多謝你同我地一齐參加呢個party 呀...你着紅色好靚呀!! 我地都好開好難忘呀....希望我地日役可以參加多D活動啦...hehehe..