Wednesday 26 December 2007

Paw Palace 1st Anniversary & Christmas Party ~時裝篇

咁盛大既function, 我地梗係要着靚D喇....第一位係Mr Popcorn...佢呢一身扮真係.....型呀....加埋佢個朝偉眼神......oh, I'm nearly fainted....



擺posts点小得我同亞Beans呀...Beans仲要用個pat pat"得"住Popcorn tim....hahahaha...
Beans 條裙好閃呀....
hehehe....唔好意思我呢條吊帶衫搞到有D掉下來tim....懶sexy咁.....

由於我要付責行catwalk, 所以我又換左呢件黃色既裙仔...係Paw Palace既新貨上架2日咋...hehehehe....


4 comments:

J said...

Annie,我地終於見面喇~ 哈哈! 原來Nicky同Katherine都以為我同你見過,佢地知道我地"相認"都覺得好愕然呢~

Honey同Beans好cute好靚~ 啊,我好jealous你,Honey實在太可愛~ 好靚女~

Honeybeans said...

Jaymee, 好開心我地終於見面喇...多謝你对Honey Beans既讚美... Short Short 都好靚仔又乖....可惜當晚Honey Beans實在太"chi"身啦...行唔開...下次一定要再傾呀. Thank you once again....

Anonymous said...

你地d衫仔真係超靚喎!去x'mas ball你地幾個一定係最佳衣著狗狗啦!haha

Anonymous said...

HOENY妹你真係成個小model咁,好叻叻呀..