Sunday 9 September 2007

Sep 8 - Discovery Bay

今日我老公仔Popcorn約我去Discovery Bay睇樓, 佢仲話如果我鐘意就送層duplex比我揸手添....Hehehe...Popcorn 真係錫到我燶架.
Mammy : Honey 你唔好又發白日夢啦...人地約我地去玩唔係送層楼比你呀...儍女...咪羞死人啦..
Honey : Mammy我諗吓之嘛...你唔講我唔講就無人知啦...
Mammy : 係呀無講呀..不過你自己寫晒係個blog度呢!
Honey : 吓..咁大穫!!Hehehe大家唔好誤會..我講笑既...細契..你都唔好誤會呀
係度要多謝我老公仔一家&Carol姐姐同我地一齊玩一齊食.  Thank you so much...^v^


P.S. 相片由corn爸提供

3 comments:

Anonymous said...

haha.....有得玩有得食!大人細路都咁開心喎!仲有無多d靚相睇先?

Honeybeans said...

Maggie:
Hehehe...係咁多張啦...因為 mammy 同Popcorn daddy mammy 去睇show flat, 我地就係度等到天黑lu.

Anonymous said...

honey sweet heart禾都有諗過買間duplex狗屋禾地一齊住o家...wakakaka 等禾儲夠錢先買間豪狗屋你住la, 如你唔嫌棄.下次禾地再一齊去玩過吖 ... kisssssssssss