Monday 3 September 2007

Sep 1 上山頂





上個Saturday終雨都唔落雨啦, 咁mammy就話同我地上山頂玩啦...因為我地3個(我, 亞Beans & 印印姐姐)都無去過山頂, 加上mammy好想幫我地影outdoor 相...所以我地個個都好期望呢個trip呀.

好喇等到大概4:30pm (無咁熱), mammy & 印印姐姐就大包細包咁get ready (你知帶我地2個小魔怪出街要準備好多野架). 上到山頂大約5:30pm (traffic jam as usual), 我就己經好開心咁四圍行... 於是乎mammy就捻部相機出黎影啦.... okay, ready, one, two, three smile..........咦点解個display話 no CF card 既??????
吓....oh my god, mammy 唔記得insert 張CF card 呀!!!!咁点算呀!!!!鳴鳴鳴鳴!!!
咁就唔影相, 淨係行啦......好啦...行就行啦.......
當日天氣好好又有D風吹吓....就係咁我地又上斜又落斜行左差不多個幾鐘.....跟住mammy就搵左間Thai Food Restuarant坐低食晚飯...仲有個無敵bird's eye view 係前面真係正....而D staff 話消費HK$100以上可以用HK$40泊3 hours 車...okay wor..... 就係咁mammy&印印姐姐就食飯飯, 我就係D餸莱黎之前扒上張枱到
hea吓...mammy就用佢部手機影左D相...而亜Beans一早己經捐返入個袋覺覺豬lu....
總括黎講係好開心....如果可以影埋相就勁開心喇....


3 comments:

Anonymous said...

唔緊要啦,下次一齊再去影相吖不過記住你幫媽咪攞cf card啦...hehe

Honeybeans said...

Popcorn:
梗係啦我mammy咁大頭蝦. Hehe..

Anonymous said...

haha.....咁樣,我地下次再約過,再一齊去過啦!haha