Sunday 2 September 2007

我和爹爹的約會

今日本来同Popcorn去愉景灣, 点知又落雨要cancel. 唉...我諗都唔出街啦...点知爹爹打電話番黎約我去西貢食seafood wor....開心屎我啦.

咁我叫mammy快D準備起程...Mammy話快都要帶埋個儍瓜機去影相架. 於是我地一行3個大人2個細佬就去左洪記(因為全記太多人等位)...不過我覺得全記好食D啫.

click入Album:

西貢食海鮮 Sep 2

5 comments:

Anonymous said...

我地好鍾意西貢架,係果99 friendly嘅地方

Honeybeans said...

Bagel & Sophie:
係呀....得閒去吓真係好開心架!

Anonymous said...

honey妹禾地下次一齊去西貢玩吓食吓咁吖^v^

Honeybeans said...

Popcorn:
好吖一言為定啦!

Anonymous said...

呢排d天氣真係唔穩定呀,睇怕我地下次要約郊遊都係約秋天穩陣呀!haha