Friday 28 September 2007

一齊追月 @ Sep 26

今日一早約左Popcorn一家, Barbie一家, Yoda & 我地一齊追月....首先我地上左去Good Dog Cafe玩左一陣..之後就去左尖東食Thai Food....呢晚天氣好好...唔熱..坐係outdoor都好舒服...Popcorn mammy呢個介紹very good...我地一定會再去...

晚飯之後我地一班襯家就浩浩當當由尖東行上火車站再到紅磡區..沿途有好多人对我地好有興趣&好感...我諗Popcorn係最威果個...佢一拖三呀...乜野一皇三后呀....Wakakakaka....

Anyway, 玩得好開心...下次繼續啦2位襯家....Hehehe......

P.S. 以下靚相由corn爸提供... Thank you ^v^



2 comments:

Anonymous said...

oh....我都好想睇你地d靚相相呀!快d啦!快d啦!haha

Anonymous said...

Hello Annie!
It was very nice to meet you and KUMO princess last night at DogSide!
尖東都好近我地一家人架!
下次可否預埋我地呢?