Wednesday 1 August 2007

Paw Palace 靚靚衫衫

今日係亞Beans足6個月大喇. 為左做一個小小celebration, 媽咪尋日去左Paw Palace 買衫衫比亞Beans (不過我都有份). 除左靚靚衫衫之外, 仲有ice-cream & strawberry呀. 食到我地不知幾開心呀. Happy 6 monthh Birthday to Beans!! Yeah!!

今次我同亞Beans都有2件靚衫仔. 媽咪話佢好鐘意黑白色果件. 呢件係連身泡泡褲最別致係有個金色鑲石既腰包. 個包包仲可以當頸鍊帶tim..哈哈.

而亜Beans個件都係連身泡泡褲, 佢了了瘦瘦着得好靚呀. 其實件件都超級靚呀. 媽咪又訂左5件秋冬款呀都係勁靚架..就係咁媽咪個銀包輕晒lu. 不過媽咪話 : (佢)飯可以唔食...衫唔可以唔買(比我地)....Wakakakaka..

相薄:
Paw Palace 靚靚衫衫

5 comments:

Anonymous said...

beans,半歲生日快樂呀!祝你越大越靚女!又越大越乖女呀!

睇唔到d靚衫既相相添,唔知係咪load唔到呢?

Dra said...

泡泡褲好cute ar...honey越尼越可愛ar..miss you so much!!

咖喱公主 said...

Honey Ma,

本來琴晚去Paw Palace,但最後去左Pet Central探Tink Tink,佢而家好左好多喇!我啱啱起身,一陣再去探佢!快啲post你啲靚衫比我哋睇啦!!

Honeybeans said...

咖喱公主:
EE...D相係同呢萹文章一齊post, 点解你睇唔到既?
如果你見到Tink Tink, please send my best regards to her & also to Nicky啦. 希望Tink Tink 快D好番啦

Anonymous said...

beans半歲生日快樂,其實你媽咪係想揾excuse去買野比你地就真,wakaka
d3好靚呀,禾睇到喎,係咪响個slide入面??
禾都好想買靚3呀.....