Wednesday 8 August 2007

Canon EOS 400D

尋晚mammy 經Devil Club既會長恊助之下, 買左呢部Canon EOS400D單鏡相機(咁講唔知岩唔岩呢?) Hehehe..

不過mammy話未影得住因為未有lens. 而lens就會買Canon既A16.會長話呢個組合己經暫時足夠幫我地影靚靚. Mammy話唔係暫時而係有排玩先岩..當中有大把野mammy要慢慢學呀...

EE...咁我同亜Beans遲D實比mammy"交飛"啦..不過如果D相影得靚就ok.
再次唔該晒呀會長.Thank you so much!

4 comments:

Betty said...

好正喎!我都要買一部,我剛剛買咗一本書專講Canon EOS400D,內容有好多插圖,好易明,亦都有講解唔同lens嘅操作及影法。
等我刨熟我就買,咁就可以同佢地影到夠啦!HAhahaha !!!

Honeybeans said...

Betty:
係吖你快D買啦大家有得研究吓嘛.
邊本書呀? 我都要買呀. 比個書名尼呀.

Anonymous said...

daddy都有嗰本書,遲d會sent個電防潮箱幅相比你....禾以會長個仔熱烈歡迎你加入禾既魔鬼兵團...wakakaka

Honeybeans said...

Popcorn,
Thank you so much亜會長個仔...本書我知係邊本啦..西貢Betty姐姐send左本書D資料比我啦. 個電防潮箱就麻煩你啦.
仲有mammy有個朋友話A16可以係尖沙咀天祥買. 唔知好唔好呢? 佢地果D話多數係水貨& 1 year warranty.
不過mammy見尖沙咀好似方便D咁...不過都要問下會長意見先..麻煩你傳話啦!