Friday 3 August 2007

8 * 4 遊船河之預告萹

十分之期待明天既船河既活動,雖然要9am前到達西貢碼頭,但係心情總是愉快的. 今次既船河有好幾個特別之處 :

1. Honey 既第一次下水禮;
2. 印印姐姐既第一次下水禮;
3. Mammy今年既第一次下水禮.

因為有以上3個既第一次, 所以近日己經開始prepare 所須物件. 如下 :

For Honey - 水泡, shampoo, towel, 傘, 水, 食物 & bikini 啦(講笑), sun block lotion for dog(好可惜買唔到因為只有外國先可以訂到)

For 印印姐姐 - 泳衣(我買左件one piece sky blue 既泳衣送比佢. 佢話咁大個女都未着過...所以超級開心. 仲有一对膠既涼鞋(可以濕水既),因為而家D沙灘大部分係石灘, 好容易整損腳架... 太陽帽, T-shirt & short pants etc.

For Mammy - camera, short pants, 泳衣, T-shirt, 太陽帽, sun glasses, sun block lotion, 膠鞋, towel, etc etc...

睇落都幾大陣仗. 不過天氣咁熱, 我估準備多些東西好D.... 而我因為要take care Honey, 所以放棄左玩wakeboard 既idea啦. Anyway 今年都未wake過, no problem lar....

希望可以拍到Honey下水禮比大家睇啦.... To be cont'd.....

5 comments:

Dra said...

Honey 個水泡咩樣ga? 好想睇ar..影張相尼睇la...

咖喱公主 said...

Honey Ma: 我6月嗰陣同三隻狗狗去過遊船河,好鬼開心嫁,我買左救生衣比佢哋驚佢地吾識遊水,但係原後佢地真係識遊狗仔式嫁wor!!呀!你去到西頁買個浮床比Honey!好攪笑嫁,同埋好易影相,因為主要係佢會無咁驚嫁,我啲狗狗一驚我就放佢地係浮床嗰到,佢地即刻定好多!!喂!你記得玩完Post返啲相比我地睇Bor!ok!thank you

FeLIx said...

halo auntie annie. u know who am i? i am tammy's son, felix. Finally i can go to honey's website and see what her beauty face is. She's so cute, oh my god!! I can't forgot that time i took photo with her, She 's so gorgeous. Hope she can hope a new life to me, ahahaha XDDDD. i can't find my photo ar, sd me quickly, i need herXDDDD

Anonymous said...

honey mama,

去遊船河雖然有好多野要準備,不過真係好開心架,最衰今次我地join唔到,希望下次有機會一齊去玩啦!

你對印印姐姐真係好好呀,相信佢響你地度做野都做得好開心o者!

Honeybeans said...

Maggie:
係呀超級開心呀...見到Silka, 真係好乖女呀...我地下次一定要再去呀