Monday 16 July 2007

Wellcome 大頭猫狗之活動 - July 12, 2007

July 12係我幫惠康宣傳大頭猫狗既活動,而果日就係媽咪正日生日,咁媽咪為左我着想, 於是就請左假湊我同亞Beans去果日既活動。

話說果日氣溫有成33度而果活動就安排係12点半開始. 首先我地去到就己經見到一隻好大隻既金毛.嘩佢D毛好滑,佢又好乖咁坐係到等. 當D姐姐見到我同亞Beans就好似蜜蜂見到honey咁(咁我真係Honey嘛)就爭住要同我地影相, 就係咁你影一張我又影~張搞到我未開始果活動就已經好累啦。終於個司儀開始介紹啦……..首先佢地請左幾個靚靚姐姐同埋幾個港男(其中有好鬼屎大隻,手瓜起展既Rocky(不過最搞笑係佢扁扁揀左亞Beans黎抱, 你地睇吓D相, 佢隻手瓜大過亜Beans個頭2倍呀)…..重有個成日講法文既黃長興&黃長發tim.. 都幾靚仔架…不過其如果D我就唔識喇。

而我既責任就係比D靚靚姐姐抱住影相. 之後D姐姐同哥哥就拖住我行到去Sogo門口企定又再影相咁就ok啦。其實我當時好鬼屎驚、成日周圍搵媽咪…落地又唔肯行(一定要媽咪係隔鄰陪我先至得。真係好鬼屎醜怪(可能實在太多人啦,我好鬼屎小胆嘛)…好彩終於都大功告成。亞Beans就舒服得多、因為佢太細隻所以全程淨係比靚靚姐姐抱住、乜都唔使做.其實初初無預佢架不過炬地話佢得意所以預埋佢。

果活動完成之後佢地就出糧比我…係果一刻我真係好proud of我自己呀…因為我終於都識搵錢養家啦.哈哈….就係咁我奉獻左我既人生第一份糧比mammy做生日禮物lu… 之後媽咪就帶左我地Paw Palace嘆世界做spa & Jacuzzi….詳情請睇另一個topic啦. Thank you.

P.S. Mammy個朋友話遲D會send 番 D 剪報比我地喎

2 comments:

Anonymous said...

嘩!好利害呀!
honey同beans做左明星狗,你地媽媽就做左星媽呀!等我呢排都要睇多d雜誌,搵下你地2隻明星狗d相先!

Anonymous said...

你唔講我都留意唔到Rocky抱住Beans HAHA!