Wednesday 4 July 2007

Dog Side Cafe - July 2, 2007

原來香港真係好細架. 話說mammy 係7月2号約左 D auntie 見面. 佢地未見過我同亜Beans, 所以mammy話不如係Causeway Bay 既 Dog Side Cafe 見啦. 我地坐左一陣, 茶茶mammy 走過黎say hello, 佢地一家都係度呀... 笫一次見陳大少爺真係熱情到死呀, 而陳大小姐就非常溫文爾雅成個lady咁...而茶茶就唔使問啦... 非常social. 逢枱過枱, 魅力沒法擋呀.

過左一陣我又見到Barbie呀..真係橋到咁都得...見到Barbie第一個feeling就係人如其名 : 好cutie好靚D毛毛好軟綿綿.真係人見人愛車見車載呀.

今次梗難得茶茶mammy帶左佢支新lens同我影左D咁靚既相真係thank you 晒呀. 茶茶mammy你多D同魔鬼家族研究下啦咁我地先有機會比你地影多D相呀.... Hehehehe......


4 comments:

Anonymous said...

haha....你地真係好有緣喎!
仲有d相影得好靚呢!

茶茶mama勁呀,hahahaha

Anonymous said...

玩得好開心呀, 大細契+埋細細契你地有冇識男仔呀??

Honeybeans said...

有都唔話你知...你自己估下啦...Hehehe...

Anonymous said...

但今次相聚時間太短,希望下次可以玩耐d!