Monday 9 July 2007

070707 之生活寄敍

大家有冇發覺剛剛過左既星期六都幾special 架??? 就係07.07.07 即係2007年7月7日. 為左呢個幾speical既日子, mammy帶左我同亜Beans去左一個新地方.....登登登.....就係 : P H Y S I C A L...
去做乜? 做 facial 呀!...唔好誤會...係mammy做....我同亞Beans 去見識下啫.

我果日勁乖呀一路陪住mammy做facial. Mammy hea吓我hea吓. 亜Beans同印印姐姐就係出面同我多姐姐玩. 呢個係同亞Beans 向各個新地方出發既笫一步. 希望可以好似Popcorn咁入戲院睇戲& 唱K啦.


2 comments:

Anonymous said...

好勁喎,第一次就去gym玩,叻女呀,有得一次就有好多次o家la,你以後就可以屎跟mammyla.....wakaka ^v^

Anonymous said...

hahahahahaha....你地好勁呀,連physical都去埋!hahahaha