Monday 18 June 2007

Happy Father's Day - June 17, 2007

尋日係父親節, 我同妹妹Beans係到 throw a big big kiss to 爹爹. 雖然爹爹要做野(唔係就無錢養我地呢3條Q), 我地都等佢夜晚返屋企一齐吃飯架.

Blackbeans 問 : 吓乜mammy都係咩?
Honey 答 : 梗係啦, 儍妹. 爹爹仲靜靜咁話nannmy係最貴果個添. 我地兩個濕濕碎啦
媽媽怪叫 : 喂你地幾父女係道講我壞話? 好見係父親節, 我忍你地…哼…..

大家係唔係覺得奇怪点解爹爹唔抱我地一齐影呢? 答案好simple因為爹爹抱唔掂我地2隻小魔怪law….. hahaha……

爹爹食飽飽之後, 我同Beans就開始表演啦…. 登登登登…… 就係搶骨頭啦…….
由於演出太落力, 我同Beans 係 Daddy mammy 開始睇DVD時己經大昏迷了. 所以我同Beans 完全唔知”海神号” 講乜東東.









2 comments:

Anonymous said...

你睇daddy抱住你2個公主幾"林"
你地d動作好快呀

Anonymous said...

They played so happily!!very lovely puppies