Thursday 14 June 2007

Honey Beans 玩到飛起


Hi everybody,
I guess Honey and Blackbeans are getting along quite well. Look at these photos that I took while they were playing. I have the feeling that Honey realizes that Beans is her little sister and even though Beans is staying with us, Honey is still the no. 1 and the princess in the house so she didn't jealous Beans that much and is willing to play with her. Thanks God....

5 comments:

Anonymous said...

真係鄧你開心呀,佢地2個可以相處得咁好,見到佢地都覺佢地玩得好開心呢!

其實我都真係幾想買多隻女女,因為我見到honey好女仔好可愛呀,但都係有少少擔心自己未必take care到2隻小朋友,又擔心肥寶可能會唔開心!

係呢,其實honey而家幾大個?幾多歲?

Honeybeans said...

Maggie,
Honey is born on Jan 23, 06 so she is now 17 months old. There are a lot of happy moments when you see these two little monsters playing each other. But on the other hand, you need to think twice if you want to have another one because once you have two you really will not have time for yourself. Of course you need to consider 肥寶 as well.

Anonymous said...

原來honey都差唔多歲半喇,佢真係好可愛呀,哈哈!

我都仲稔緊好唔好買多隻,如果有2隻都係有好多野要顧慮,但如果2隻佢地有伴,我地返左工,佢地都會開心好多嘛。

係呢,你返左工時,honey都係全日自由行架?

teatea said...

Maggie: 其實你可以養多隻...因為我自己初初有二隻..而家都養多隻, 總共三隻. 養二隻時都無乜特別野要做呀, 可能佢地都大個啦..二歲半...所以好易take care them.

Honeybeans said...

Maggie,
我返工時佢地全日係自由行因為有工人睇住其實我覺得你如果可以比多D信心肥宝, 佢應該會無問題. 好似佢e 家同你瞓一樣.
雖然佢地偶然會出錯, 但係佢地好聰明會知道錯左. 一於比肥宝全日自由行啦. 記住收起D不必要既野防止肥宝犯錯, 比D信心自己&肥宝.