Tuesday 22 January 2008

Tag 中左

被馬蒂媽tag中,而且仲係第一次玩... 試吓先!

玩法如下:
被點到名字的要在自己的空間日記裏寫下自己的答案, 然後去掉一個你最不喜歡的問題, 再加上一個新的問題, 傳給其他8個人,列出需要回答問題的人的名字... 還要到這8個人的空間留言通知對方--->"你被點名了".被點名者不得拒絕回答問題喔~!
!

1) 你既理想男友或女友是什麼類型或要有什麼條件?
只要思相一致, 理念相同, 整齊清潔就okay...不過着西裝時條褲唔可以吊腳...
接受唔到..

2)如果你有超人o既能力(識飛同好好打, 又大力) 你會用你o既能力去做d咩呢?
識飛 - 我會帶3小花&余生飛住去環遊世界;
好好打 - 我會去做國際型警..記住係"型"...呢個係我細細個既志願
大力 - 我會去D窮山區幫手起屋, 掘井 & etc etc...

3)你希望擁有預知未來既能力嗎?
No. 咁生命就會変得無意思啦.

4) 如果時光倒流,你最想回到何時?
係英國London讀書果8年時間...

5)如果只得三個月命,會怎樣渡過?
我會好好珍惜同3小花, 余生, 家人&好朋友渡過既一分一秒...無傷感只有怏樂.

6) 如果三個選擇,只可揀其一,你會揀財富,高薪厚職,抑或家庭?
一定係家庭. Sure!

7)如果叮噹肯送其中一件法寶給你,你想要乜野呢?
屎啦...叮噹識唔識隱型架???唔知tim!!好喇就揀隱型啦...hehehe..

8)如果去到山窮水盡時候, 你覺得邊個一定係你身邊?
3小花&余生.

9 ) 當你遇到一個 超級 極級 討厭0既上司 (直屬上司 ) 但又有一班超級好0既同事 ,你仲會唔會留响 lee 間公司呢 ?
No...走梗!

10) 如果你中左5千萬六合彩, 你會點用呀??
買間大屋有花園既可以養狗既& then要晒唔同顏色既poodle..Wow...超級開心!

11) 如果狗狗識得講嘢同人溝通,妳最想問妳既寶貝一條咩問題呢?
我會問 Honey : 你係人定係狗?
我會問 Beans : 点解你咁靜既?
我會問 Kumo : 点解Honey成日鬧你?

12) 有d乜野係你一直都想做,但係又唔夠膽去做既呢?
退休...Wakakaka....

***************************************************************************
tag 中你啦..
Baychu, Batman, Bagel & Sophie, Cassandra, Jaymee, Jade & DiDee, Celia & 咖喱公主.

2 comments:

Anonymous said...

are u ready????
3月26日是我們的「小忌廉」 2 歲生日了,你們會參加他的生日party嗎?
記住: 請帶同你的小朋友前來參加!

date: 30march 2008 (sunday)
time: 2:45pm - 5:30pm
location: teddy cafe , kowloon tong
http://www.teddyscafe.com/directions.htm
fee: $120/ people
buffet style


please reply via email ne !
kathy @ creamBUN family

Anonymous said...

多謝你玩呢個遊戲呀.. ahhahaa