Sunday 27 January 2008

Beans ~ Update 2

首先多謝大家對Beans & 我既關心, 慰問 & 鼔勵....細細個既時候成日聽D大人講 : "香港人情薄過紙"....今次經過Beans呢件事, 我覺得呢句說話係我身上搵唔到(其實我從來都無覺得呢句話係我身邊出現過!!)

無論大家見過又或者從未見面, 大家都紛紛為Beans送上好窩心既慰問....亦因為呢份關懷, 帶比我同Beans Beans好多正量能...憑住呢份正量能, 我深信Beans Beans會好快康復...真係衷心多謝大家...特別係Popcorn一家, Nicky &Katherine....

Thank you all from the bottom of my heart....

而家我想同同大家update吓Beans 既最新程况 :

原先Beans係會做手術...但係最終手術無進行而改左做cast...詳細原因我唔講啦...不過我都係totally unexpected & caught in surprise!!!

以下幾張X-ray 可以睇到Beans 左前手受傷既情况:


葥咀指既地方係Beans左前手骨裂既程况..

以下左邊張X-ray, 係Beans淨係用bandages固定受傷既部位...好清楚見到骨裂之處....而右邊張X-ray係Dr. Mathew幫Beans用underwrap-doughnut and soft padding and dyna half splint之後既情况...清楚睇到骨裂既部位移到有good alignment...

Beans Beans 接番屋企時情况好好....好清醒....佢真係好乖女, 好安静咁係cage入面休息....未來呢4個weeks都要係cage入面好好休息....佢好爹, 眼仔碌碌望住我想我抱佢...Vet話抱佢無問題....不過我會盡量抱小D...將風險減到最小(不過好難忍呀)...印印姐姐好錫佢, 倆個輪住幫佢massage (幫助扎左cast既手仔, 血液循環好D) & 傾計...等佢無咁悶....
希望乖女你早日康復...好多哥哥姐姐幚你打氣架.....Kissesssssss........

8 comments:

Anonymous said...

右邊張X-ray睇黎good sign wor, Beans你要聽話休息快d好番la, 著暖d呀, take care!!

J said...

Beans, + Yau and 5-D-HO-FAN!!

Anonymous said...

好耐都無上blog, 希望beans可以快d好返啦. 下次一齊出黎玩. Annie beans好叻女, 一定會好快好返.

茶茶ma

Anonymous said...

外母真係唔駛咁客氣呀,禾地都冇咩幫到手,相識係緣份ma,亞beans會好快好番,finger crossed ^v^

Anonymous said...

希望beans可以快d好返啦. 下次一齊出黎玩! 還有同honey參加我的生日會。

Anonymous said...

good news! beans 繼續努力呀!

Anonymous said...

gdnews!!!
beans 加油呀!
我同番薯都為你打氣咖!

Anonymous said...

beans beans... get well soon