Thursday 8 November 2007

ARTINI

平時mammy會好多時放工之後會去Pure Yoga 度做yoga....所以佢會成日係TST Sogo附近出現.....幾日前mammy返屋企之後又扲部相機出黎影.....咁我咁醒目梗係知又有我地份喇....大家一齊睇吓係乜東東呀!


ARTINI? 唔識呢個英文字喎?

好似幾靚噃!



呢條都唔錯

Mammy話呢2條原本係人帶既手鍊...不過佢問sales姐姐可唔可以加長...姐姐話sure, no problem....咁mammy就買左啦....一條比我一條比亞Beans, 遲D買多條比Kumo.

而家等我做model先, 因為亞Beans & Kumo己經覺覺豬喇!




THANK YOU!!! Mammy ^v^

9 comments:

Anonymous said...

嘩好靚呀,好特別呀,好襯honey妹呀, 靚靚靚^v^

Anonymous said...

靚女加靚鍊!簡直靚靚靚!

Anonymous said...

好靚呀:)Honey 好sweet ar...

Honeybeans said...

Popcorn, Batman & QK Ma:

多謝呀....aiya面红tim....hehehehe

Anonymous said...

嘩,好靚靚喎!honey笑得咁開心,佢一定係好鐘意條鍊喇!

Anonymous said...

留到喇~kekeke
條鍊好靚呀~~esp ballball 個條~
好襯honey呀!

Honeybeans said...

Maggie:

係呀我好鐘意....Mammy買乜我都鐘意架

Honeybeans said...

Fe靚靚姐姐:

好喇..咁多D黎傾吓偈啦....你都買條比蕃薯哥哥啦!

Anonymous said...

嘩!Honey ma..你將手鍊變頸鍊,果然有創意,仲好襯Honey 添!